World of Sephira

Servere private de metin2 de diferite genuri. Aici este locul unde găsești servere pe placul tău !
Avatar utilizator
Tudy
Administrator
Administrator
Mesaje: 1828
Membru din: 21 Iul 2020, 09:56
Membru din: 21 Iul 2020, 09:56
1
Localitate: Galati
Status: Te-am ajutat
Discord: Tudy#5861
Mulţumiri acordate: 12
Mulţumiri primite: 91
Gen:
Vârsta: 25
Contact:
Romania

World of Sephira

Tudy

Website: Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Discord: Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Youtube: Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Inregistrare: Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.


Prezentare noua grafica
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Prezentare veche text




Cateva informatii legate de acest proiect, poate fi definit ca fiind un Mediu-Hard PvM, modul de joc este unul clasic combinat cu sisteme folositoare.



  • Sistemul de comert(tradehouse) pentru a facilita comertul pe server, vanzarea obiectelor se poate face prin:
    • Monede Sephira(Sephira Coins), o moneda speciala ce poate fi obtinuta in joc, la anumiti sefi cu o rata destul de mica sau de pe website;
    • Yang, acesta fiind moneda de schimb in joc;
    • Schimb de obiecte, disponibil atat in tradehouse precum si in negotul clasic. In tradehouse la schimb-ul obiectului vandut poate fi cerut un obiect cu valori implicite. Daca potentialul cumparator detine un astfel de obiect, fie el chiar si cu valori mai mari decat cele cerute, comertul poate avea loc iar obiectul poate fi achizitionat;
    In comert este incorporat de asemenea:
    • Vizualizare obiect de tip arma/armura, costum/frizura/skin arma/animalut de companie/mount;
    • Limita de yang majorata;
    • Achizitionare multipla cu suma totala calculata automat;
    Acestea fiind utilizate in unul sau chiar mai multe sisteme prezente pe acest server.
  • Posibilitatea de a copia si lipi text in client, emoticoane disponibile atat in chat cat si in mesaj privat;
  • Sistemul de VIP si VVIP, ambele putand fi obtinute atat in joc sub forma de drop/eveniment cat si din magazin; gradul de VIP ofera (momentan): rata de drop obiecte/yang, experienta cu 50% mai mare, posibilitatea de a folosi inelul de teleportare nelimitat (fara niciun cost la reinoirea acestuia) precum si gradul respectiv in fata numelui; gradul de VVIP ofera tot ceea ce ofera VIP si in plus reduce timpul de a reface un dungeon (valabil pentru toate dungeon-urile) cu pana la 50%;
  • Sistemul Target Info ofera jucatoriilor informatii precum dropul ce poate fi obtinut prin nimicirea monstrului sau a pietrei respective, rasa si rezistentele ce le poseda, viata si percentualul de regenerare a acesteia etc.;
  • Optiunea de extindere timp pe un obiect de tip costum, skin arma, frizura;
  • Posibilitatea de a sorta obiectele din inventar cu diferite optiuni;
  • Ridicarea instanta a obiectelor dropate;
  • Target affect este un sistem ce afiseaza debuff-ul oponentului precum si timpul pana la expirarea acestuia;
  • Jucatorului rapus in lupta, o data ce este respawnat i se atribuie un scut ce ii ofera imunitatea pana cand viata acestuia este la un nivel decent sau pana cand acesta este pregatit sa atace (se aplica in functie de situatie);
  • Sistemul de schimbare bonusuri, poate fi utilizat de toti jucatori iar timpul de schimbare este de 0,02 ms;
  • Depozitul are acum si o banca protejata cu parola, breasla dispune de un depozit de obiecte dedicat, accesibil doar de pe terenul breslei precum si o banca incorporata in fereastra breslei; serviciile oferite de breasla au o taxa, aceasta taxa este adaugata fondului breslei; liderul breslei poate atribui diferite grade de acces in depozitul breslei;
  • Sistemul de Anti-Experienta ofera acum posibilitatea de a depozita experienta (blocata) intr-o sticla; aceasta sticla cu experienta poate fi vanduta/negociata, astfel experienta poate deveni obiect de comert;
  • Sistemul de vanzare multipla ce permite jucatoriilor posibilitatea de a selectiona obiecte multiple din inventar pentru a fi vandute simultan; [In momentul actual taxa de vanzare precum si pretul triplu la achizitionarea unui obiect in cazul in care jucatorul nu face parte din regatul in care se produce actiunea, au fost dezactivate]
    Acest sistem este incorporat in unul sau chiar mai multe sisteme prezente pe server.
  • Sistemul de alchimie precum si cel de pescuit au suferit usoare modificari pentru a facilita utilizarea acestora de catre jucatori;
    Ratele acestor doua sisteme au fost complet rescrise, gandite pentru a usura munca jucatorilor precum si pentru a spori comertul la nivel mic pe server.
  • Sistem de cautare, acesta permite jucatorilor sa caute diferite obiecte fara o limita, afisand monstrul precum si rata de a obtine obiectul respectiv;
Sistemele ce au fost omise vor fi adaugate intr-o prezentare mai detaliata in momentul deschiderii sau dupa.



In legatura cu misiunile prezente pe server, acestea au fost rescrise complet, de la zero. Sunt foarte multe misiuni, asa ca voi enumera doar cateva dintre ele.
[Voi adauga in curand o lista cu acestea precum si cateva informatii despre fiecare in parte.]



Dungeon-urile au fost de asemenea rescrise, cateva dintre ele fiind complet modificate. La momentul deschiderii serverul va dispune de dungeon-uri necesare nivelului maxim din acel moment (nivel 105, acesta nu este un nivel maxim permanent).


In momentul deschiderii, modul de joc precum si sansele de drop vor fi impartit in 3 capitole/sezoane.
  • Capitolul I cuprins intre nivel 1 si 40;
  • Capitolul II cuprins intre nivel 40 - 80;
  • Capitolul III incomplet cuprins intre nivel 80 - 105.
Am mentionat incomplet deoarece pe server vor fi adaugate pachete pentru a completa capitolul III. Aceste pachete pot include niveluri, dungeon-uri, misiuni precum si obiecte noi.




Sistemele noi ce vor fi dezvoltate si implementate pe server nu vor face parte dintr-un capitol anume, acestea putand fi utilizate pe intreaga durata de joc.




Costum, frizura si skin arma pentru incepatori.






O harta noua a fost adaugata "Nature's Element | The land of the Earth" pentru nivel cuprins intre 95 si 105.



Mentiune: Harta precum si monstrii, NPC-urile, pietrele au fost create de catre Plechito.



Q. Cum se pot obtine costumele in joc?
A. In fiecare harta/temnita (aproape) se afla un NPC ce permite craftarea unui set specific de costum/frizura/skin arma.



PS Videoclipul de mai sus este doar un exemplu, obiectele solicitate pentru realizarea costumului de samurai vor fi schimbate.




Tutorial cum se poate obtine setul Samurai la nivel 15






Contact:
Discord: Daniel.#6759
Contact:

Discord: Tudy#5861
E-mail: Contact@Games4All.Ro

Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link..
  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj

Înapoi la “Servere Private”

  • Informaţie
  • Cine este conectat

    Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori