[Sharing] Turkish Files 100% functional

NU RECOMANDAM folosirea lor pentru a deschide un server. Aici gasiti serverfiles din care puteti extrage doar resurse.
Tudy
Administrator
Administrator
Discord: Tudy#5861
Mulţumiri acordate: 12
Mulţumiri primite: 69
Gen:
Vârsta: 25
Romania

[Sharing] Turkish Files 100% functional

Tudy

Hi everyone, hope you are doing well?

I never share server files but today I want to share what I bought back then.
Except that these shared files are obsolete and full of bugs so I'll share the real version with you without any bugs .
It starts, the compilations of the client and server sources have no errors as well as a warning.
These files are 100% functional (not translated@Mustanghad shared the main files translated on his post)
Here are some images taken from the Mustang post because the basic Olkan & Bvural topic no longer has the images

THE FILES ARE OF THE OFFICIAL TYPE
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Here is the download link : Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Inside you will find:
mysql.tar.gz
game.tar.gz
source.tar.gz
ClientSource.rar
DumpSource.rar
Metin2Pack.rar (The client)
PackOpen.rar (The unpacker / Repack)

Tutorial:
To change the ip and put your server ip, you must modify the client sources and go to PythonNetworkStreamModule.cpp and to the server source Service.h
To compile the server files you need GCC49
For the mysql 5.5 / mysql5.6 database

Nothing could be simpler to unpack the files
Step 1 : Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Step 2: Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Step 3: Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

And to repack the same procedure but reversed

Step 1 : Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Step 2 : Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.
Step 3: Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

Ps: For the compilation of the client sources it seems to me that it is Visual Studio 2013 but I have a little doubt with the 2015

E-mail: Contact@Games4All.Ro

Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link..

Tags:
sziszka71
Nivel 1
Nivel 1
Mulţumiri acordate: 1
Hungary

Re: [Sharing] Turkish Files 100% functional

sziszka71

Hi, I swapped the ip addresses in both srcs yet it doesn't connect to client. what's his problem?
Tudy
Administrator
Administrator
Gen:
Romania

Tudy

[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]19 Apr 2021, 11:37 Hi, I swapped the ip addresses in both srcs yet it doesn't connect to client. what's his problem?
Tutorial:
To change the ip and put your server ip, you must modify the client sources and go to PythonNetworkStreamModule.cpp and to the server source Service.h

Vă rugăm să scanaţi întotdeauna fişierele pe care le descărcaţi cu Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link..
sziszka71
Nivel 1
Nivel 1
Hungary

sziszka71

[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]19 Apr 2021, 11:38
[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]19 Apr 2021, 11:37 Hi, I swapped the ip addresses in both srcs yet it doesn't connect to client. what's his problem?
Tutorial:
Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.

this will be the case, but still not good.
sziszka71
Nivel 1
Nivel 1
Hungary

sziszka71

[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]19 Apr 2021, 11:51
[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]19 Apr 2021, 11:38
Tutorial:
localhost work this server!
why not work this vps?
Tudy
Administrator
Administrator
Gen:
Romania

Tudy

[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]19 Apr 2021, 13:06
[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]19 Apr 2021, 11:51

Tutorial:
localhost work this server!
why not work this vps?
you don't configure it well, you may forget to put the ip in ch / db configurations as well

Nellyr
Nivel 1
Nivel 1
France

Nellyr

Hello, do you know why I have this error message when I have nothing to do with the basic client? (I just change the ip and recompile the client)

Imagine

sziszka71
Nivel 1
Nivel 1
Hungary

sziszka71

[Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.] scrie: [Trebuie să fii autentificat sau înregistrat pentru a vedea acest link.]20 Apr 2021, 01:21 Hello, do you know why I have this error message when I have nothing to do with the basic client? (I just change the ip and recompile the client)

Imagine

It’s flawless to me, maybe it doesn’t work for you because of your virus writer or other running program.

lakicspatrik
Nivel 1
Nivel 1
Hungary

lakicspatrik

new link?
Scrie răspuns
  • Subiecte similare
    Răspunsuri
    Vizualizări
    Ultimul mesaj